.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم تجلیل از کردان به تاخیر افتاد
مراسم تجلیل از خدمات و 30 تلاش در ا نقلاب اسلامی علی کردان وزیر پیشین کشور به دلیل ماموریت خارج از کشور به تاخیر افتاد...
مراسم تجلیل از کردان  به تاخیر افتاد

مراسم تجلیل از خدمات علی کردان به تاخیر افتاد.

به گزارش شمال نیوز به دلیل ماموریت خارج از کشور علی کردان وزیر پیشین کشور مراسم تجلیل از خدمات و 30 تلاش در انقلاب اسلامی به تاخیر افتاد.

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد برگزاری این مراسم مردمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز گفت: متاسفانه به دلیل ماموریت خارج از کشور علی کردان مشاور رئیس جمهوری مراسم تجلیل از خدمات ایشان به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: اصل برگزاری مراسم بر جای خود باقی بوده و احتمالا بعد از تعطیلات نوروزی برنامه ریزی برای برگزاری مراسم با حضور مردم و همه دوستداران آقای کردان انجام خواهد شد.

شجاعی تصریح کرد: بر خلاف آنچه در روزهای اخیر گفته شد مسلما برگزاری این مراسم بدون هیچ انگیزه سیاسی و انتخاباتی بوده و فقط به صرف تجلیل از خدمات ارزنده آقای کردان این مراسم برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 اسفند 1387
قدر شناسی و تقدیر از کسانی که کار بزرگی کرده اند و گره ای از کار کشور باز کرده اند، نه تنها پسندیده بلکه واجب است. اما پیش شرط هایی هم لازم است؛
- مشخص کردن معنی کار بزرگ
- دروغ نگفتن و اغراق نکردن
- پرهیز از عوام فریبی
- وسعت دید در انتخاب افرادی که کار های نیک انجام داده اند
- درجه بندی افراد از نظر تعداد کارهای نیک و میزان ارزش کارهایشان

براستی آقای علی کردان واجد چنین شرایطی هستند. اگر پاسخ مثبت است دستتان درد نکند. فقط دور و برتان را بدقت نگاه کنید و واقعیت های امروز ایران را ببینید . . .
نا شناس 20 اسفند 1387
بابا بيشتر از اين أبرو ريزي نكنيد. ابروي مازندران رو برديد
نا شناس 20 اسفند 1387
کردان نیازی به این مراسم ندارد

اویک شخصیت ملی است

تجلیل از او در حد یک شخصیت محلی جفا به کردان است نفر دوم بسیار متاسفم...
نا شناس 20 اسفند 1387
فقط می توانم بگویم متاسفم . چون جناب آقای کردان خدمات ملی زیادی براین کشور عزیزمان کشیدند والا همه کشورهای بزرگ که در حال پیشرفت و یا پیشرفته اند آرزوی چنین مدیری را دارند نمی دانم ما چرا چشممان را می بندیم و با مدیران کارآمدمان اینچنین برخورد می کنیم بهتر است کمی منصف باشیم
آقای معلم ادبیات 23 اسفند 1387
کار بزرگ کردن دل بزرگ می خواهد که آقای کردان ثابت کردند این شجاعت و جرات ار دارند ... وگرنه کدام یک از من وشما جرات می کنیم 10-8 سال با مدرک جعلی دکترا این همه خدمات شایسته و تدریس دانشگاهی ارائه بدیم ؟ لطفا دوستان آقای کردان به دل نگیرند ، این مخالفان عزیز با خودشون و عدم جرات و جسارت خودشون مشکل دارند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.072 seconds.